Petra
si u nás stěžovala, že její dcera nedostala nic za pohmožděnou nohu, kterou měla v ortéze. Klientka nám sdělila, že dcera byla na ošetření v nemocnici, kde ji řekli, že na kontrolu má přijít jen při potížích. Díky tomu, že po deseti dnech ortézu dali dolů a dcera neměla problémy, nikam již nešly.
Díky nám…
Vysvětlili jsme Petře, že je potřeba doložit léčbu, tedy i zprávu z kontroly, kterou však neměla, takže plnění dostat nemohla. S klientkou jsme se domluvili, že jakmile budou mít další úraz v rodině, spojí se s námi, aby věděli na co mají nárok.
Marek
měl úraz kotníku, se kterým se léčil 2,5 měsíce. Měl ho podvrtnutý, nohu v sádře a měsíc chodil na rehabilitace. Celou dobu byl na pracovní neschopnosti. Když došlo k plnění, byl klient překvapen, že dostal pouze denní odškodné za úraz a za pracovní neschopnost nedostal nic.
Díky nám…
Klientovi jsme vysvětlili, že jeho pojištění pracovní neschopnosti se nevztahuje na úrazy, že ho má pouze na onemocnění. Klient byl velmi naštvaný, ale když jsme mu vše vysvětlili, pochopil. Chtěl po nás poté smlouvu upravit, aby příště dostal plnění, kdyby se do podobné situace znovu dostal.