Nespokojení klienti

/Nespokojení klienti
Nespokojení klienti 2018-12-16T19:49:11+00:00

Petra

měla úraz kotníku, byla v pracovní neschopnosti 5 měsíců, kdy probíhaly rehabilitace. Dostala vyplaceno za 28 dní léčení, do maxima Oceňovacích tabulek. Nepochopila vůbec, proč dostala tak málo, když byla v pracovní neschopnosti déle.

Díky nám…

Klientce jsme vysvětlili, že  má ve smlouvě sjednáno riziko denního odškodného na úraz, nemá pracovní neschopnost z důvodu úrazu. Pojistné plnění jí bylo vyplaceno jen za denní odškodné za úraz do maxima Oceňovacích tabulek. Za dobu, kdy byla v pracovní neschopnosti 5 měsíců nemohla mít vyplaceno nic…

Marek

nahlásil trvalé následky kotníku, který ho po úraze stále bolí, dobral rhb, má potíže při chůzi. Nevěděl, že to ani nemá hlásit, nedostal totiž nic. Byl značně rozčílený, chtěl zrušit celou pojistku.

Díky nám…

Klient nic nezrušil,  nemohl dostat vyplaceno za trvalé následky úrazu , jeho stav po úraze není ještě ustálený. Čeká ho poslední operace, kdy se předpokládá změna stavu. Jelikož klient nesplňuje podmínky ani k zahájení šetření pojistné události, byl mu zaslán dopis o dalším postupu. Může znovu nahlásit pojistnou událost, jakmile bude po operaci a jeho stav bude opravdu ustálený a neměnný dle sdělení jeho ošetřujícího lékaře. Spojí se s námi a znovu si spolu zopakujeme, jak postupovat.

Potřebujete poradit? Pomůžeme vám.

Potřebujete poradit? Pomůžeme vám.

Zastavte se u nás na kávu

Máte jakékoliv doplňující dotazy? Nejste si jistí nastavením, vašich pojistných smluv? Nevíte za co platíte, nebo kolik vlastně dostanete, když se něco stane? Sjednejte si s námi schůzku a my s vámi vše rádi probereme.

Rádi odpovíme na váš dotaz